#1 2009-01-28 20:21:07

Wiktor

http://img57.imageshack.us/img57/6469/kagegu3.jpg

Zarejestrowany: 2008-10-27
Posty: 36
Wioska: Deszczu

ninjutsu[doton]

Shinjuu Zanshu no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 25
Opis: Użytkownik ukrywa się pod ziemią niezostawiając żadnych śladów i może stamtąd zaatakować w dowolnej chwili. Technika skuteczna przez dwie kolejki.

Dochuu Eigyo
Ranga: D
Chakra: 20
Opis: Technika skuteczna jedynie po użyciu Shinjuu Zanshu. Umożliwia ona poruszanie się pod ziemią, na powierzchni jest to niewidoczne i bezgłośne. Możliwe jest wykonanie obu technik (Shinjuu Zanshu i Dochuu Eigyo) jednocześnie, co często pozwala zaskoczyć przeciwnika.

Douka • Iwa Fubuki
Ranga: D
Chakra: 5 x 1
Opis: Dzięki temu jutsu możemy dowolnie kierować niezbyt ciężkimi kamieniami . Mimo że jeden kamień wygląda niegroźnie może on zwalić z nóg jeśli dobrze się nim trafi w głowę.


Techniki  o randze C

Douka • Sabaku Sousou
Ranga: C
Chakra: 40
Opis: Te jutsu pozwala na sterowanie znajdującym się blisko pisakiem , jednak nie możemy wypuszczać go zbyt daleko a prędkość  jaką ten piasek się przemieszcza jest dosyć ..... mała.

Doro Gaeshi   
Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Użytkownik wycina prostokątny płat ziemi z przed swoich nóg, stawiając go przed sobą jako ściana chroniąca go przed atakami wroga. Technika pozwala stworzyć całkiem skuteczną obronę przed wieloma atakami naraz.

Doryuu Taiga   
Ranga: C
Chakra: 80
Opis: Użytkownik tworzy szybko płynącą w stronę przeciwnika rzekę błota, która może go skutecznie zatrzymać na jakiś czas.

Techniki  o randze B

Doryou Dango
Ranga: B
Chakra: 150
Opis: Użytkownik dosłownie wyrywa ogromny kawał ziemi, który następnie zrzuca na przeciwników. Wróg przyduszony tonami ziemi ma naprawdę znikome szanse na przeżycie.

Doryuu Heki
Ranga: B
Chakra: 170
Opis: Użytkownik tworzy przed sobą ścianę z zastygłego na kamień błota. Technika o wiele bardziej skuteczna niż Doro Gaeshi.

Iwa Yado Kuzushi
Ranga: B
Chakra: 35 x 1
Opis: Dzięki tej technice możemy dowolnie sterować nawet dużymi głazami mogącymi zmiażdżyć człowieka.

Doton Kekai
Ranga: B
Chakra: 150
Opis: Użytkownik tworzy duże więzienie z ziemi. Zamknięci w nim przeciwnicy z każdą kolejką tracą 10 punktów chakry, które przechodzą na konto wykonującego technikę. Pułapkę trzeba kontrolować obiema rękami.

Kuchiyose
Ranga: B
Chakra: 160
Opis: To Jutsu pozwala nam przywołać grupę Nin-Dogów czyli po prostu Psów Ninja. Wychodzą one zaskakująco szybko spod ziemi i za pomocą kłów i pazurów unieruchamiają przeciwnika jednocześnie go raniąc. Wszelkie GenJutsu, ani klony nie są w stanie zmylić psów, gdyż kierują się one swoim czułym węchem. Wraz z końcem następnej kolejki użytkownika psy znikają.


Techniki  o randze A

Doryuu Katsu
Ranga: A
Chakra: 140
Opis: Po wykonaniu odpowiednich pieczęci ninja uderza w ziemię powodując powstanie głębokiej , szerokiej i długiej szczeliny w wyznaczonym przez siebie miejscu , np. pod przeciwnikiem czy domem .

Kouka Jutsu
Ranga: A
Chakra: 220
Opis: Otaczamy nasze ciało twardym kamieniem (coś jak piaskowa zbroja Gaary) dzięki czemu nasza wytrzymałość wzrasta a siła uderzenia jest ogromna , jednak po użyciu tego jutsu nie możemy się ruszyć gdyż jesteśmy zbyt ciężcy . By przebić się przez taką kamienną zbroje potrzeba ogromnej siły , przewyższającej nawet siłę zwykłego uderzenia przy otwartej 4 bramie !!

Tsuchi Kairou
Ranga: A
Chakra: 240
Opis: Po wykonaniu odpowiednich pieczęci uderzamy pięściami w ziemie . Naszego przeciwnika zaczyna nieustannie atakować ziemia próbując go otoczyć i zgnieść. Technikę można przerwać tylko uderzając tego kto jej użył.

Doryuudan
Ranga: A
Chakra: 200
Opis: Przywołujemy błotnistego smoka, który wypuszcza z ust wiele błotnych pocisków lecących z ogromną szybkością. Możliwa bardzo skuteczna kombinacja z Jutsu Karyuudan.


Techniki  o randze S

Douka • Sabaku Kyuu

Ranga: S
Chakra: 320
Opis: Zmieniamy budulec swojego ciała w piasek , dzięki czemu możemy unikać większości ataków jeśli tylko mamy dobry refleks. Jeśli już zostaniemy trafieni , zostaną uszkodzone nasze organy itd a w pobliżu znajduję się piasek możemy z jego pomocą odnowić nasze ciało .

Yomi Numa
Ranga: S
Chakra: 400
Opis: Użytkownik zamienia ogromną część pobliskiego terytorium w wielkie błotne bagno, które dość szybko wciąga wroga topiąc go pod zwałami błota. Technika skuteczna nawet przeciwko bardzo dużym przeciwnikom.


http://naruto.com.pl/images/quiz/neji.jpg
Wioska:Liścia
http://naruto.com.pl/images/quiz/kakashi.jpg
Atrybuty:http://naruto.com.pl/images/grafy/kakuzu.png
http://naruto.com.pl/images/quiz/jiraya.jpg
Broń:5kunai,5shurikenów,katana
Żywioł:Katon,Raiton,Fuuton,Ninjutsu
Demon:Hachibi
Jutsu:
Taijutsu:
TarenKen i TarenKyaku
Ranga: A
chakra: 35+35
Opis: Dwie techniki, których można używać jednocześnie (140  chakry) lub pojedynczo (70 chakry każda). Technika polega na skupieniu siły w jednej ręce i/lub nodze w celu uzyskania szybkości, za którą nie nadąża ludzkie oko (zwykłe ludzkie oko). Uniknięcie takich ciosów sprawia problemy nawet najlepszym z Shinobich.

Shishi Rendan
Ranga: C
Schobu: 35
Opis: To Jutsu to kopia techniki Omote Renge, jednak nie jest tak silna jak pierwowzór. Technika składa się z kilku ruchów. Najpierw wybijamy przeciwnika silnym kopnięciem w powietrze, następnie pojawiając się za jego plecami uderzamy go od dołu za pomocą kopnięć w okolice nerek, oraz uderzeń pięściami w plecy, tuż przed upadkiem ustawiamy się nad przeciwnikiem i silnie uderzając wroga piętą sprawiamy, że siła upadku jest wielokrotnie wyższa.

Konoha Gouriki Senpuu
Ranga: B
Schobu: 45
Opis: Najsilniejszy z Huraganów Konohy, wykonywany z maksymalną szybkością i siłą. Przy Konoha Dai Senpuu zadawaliśmy serię kilku uderzeń, tutaj natomiast uderzamy, dopóki nie odrzucimy przeciwnika, nawet jeśli ten próbuje blokować nasz atak.

Ninjutsu:
Rashoumon   
Ranga:B
Chakra:60
Opis:Technika przywoływania stosowana przez Orochimaru i jego podwładnych. Kiedy zanosi się na jakiś potężny atak przeciwnika, użytkownik szybko przywołuję tę bramę, i chowa się za nią. Jak powiedział sam Sakon, jest to "Ostateczna obrona Orochimaru"

Mikadzuki no Mai
Ranga: A
Chakra: 180
Opis: Jutsu wymaga posiadania katany. Taniec Półksiężyca - technika polegająca na doskonałym opanowaniu i jedności ze swoim mieczem, co pozwala wyprowadzić zabójcze combo z zawrotną szybkością. Bardzo niebezpieczna technika. Użytkownik tworzy swoje kopie, co daje wrażenie szybkości, za którą nie nadąża ludzkie oko, oraz utrudnia wrogowi uniki i obronę.

Kage Bunshin no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 10 x 1 klon
Opis: Użytkownik tworzy klony cienia, które mają taką samą siłę i możliwości co ich stwórca, jednak uderzone znikają jak zwykły klon. Klony Kage Bunshin mogą wykonywać wszystkie techniki znane ich twórcy, mogą też oddalać się na dość dużą odległość od oryginału.
Chakra klona:
Jounin: 300
S-Jounin: 500
Sanin: 750
Kage/Akatsuki: 1000

Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 200 x 20 klonów
Opis: Technika identyczna jak Kage Bunshin no Jutsu, jednak w tym przypadku tworzymy o wiele więcej klonów.
Chakra klona:
Jounin: 300
S-Jounin: 500
Sanin: 750
Kage/Akatsuki: 1000

Sanjuu Rashoumon
Ranga:A
Chakra:120
Opis:Niewyobrażalnie potężna technika defensywna. Podczas gdy zwykły Rashoumon nosił nazwę „Ostatecznej Obrony”, ta jest z kolei kilka razy silniejsza od swojego poprzednika. Polega na przywołaniu trzech monumentalnych bram, przez które praktycznie nie da się przebić. Jedynie techniki o naprawdę ogromnej mocy (jak np. te używane przez Jinchuuriki, kiedy pożyczają chakrę od demonów zapieczętowanych w ich wnętrzu) potrafią sforsować tą obronę, chociaż i tutaj często jest bardzo ciężko tego dokonać.


Fuuton:
Reppushou
Ranga: A
Chakra: 250
Opis: Technika Peina. Po wykonaniu pieczęci wybranego przeciwnika przebija strumień powietrza . Efekt podobny jak przebicie mieczem , jednak jest niewidzialny i działa na większą odległ

Własne jutsu:
Więc tak wymyśliłem technikę podobną do chidori tylko jest silniejsza i mocniejsza,chidori ma kolor czerwony co oznacza że potrzebny jest do niej żywioł Katon.Mianowicie ta technika jest bardzo mocna,silniejsza nawet od chidori sword czy nagashi.podsumując ta technika jest mocna jak kirin i działa na 10m
Ranga:S
Chakra:10000
Wymagania:Zywioł Katon i Raiton

Wygląd jutsu:http://fullmetalalchemist.com.pl/images/gify/fma19[1].gif

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.086 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.skfesta.pun.pl www.drogashinobirpg.pun.pl www.speedwaypolishleague.pun.pl www.pokemon-adventures.pun.pl www.awayfromlive.pun.pl