
Wioska:Liścia

Atrybuty:


Broń:5kunai,5shurikenów,katana
Żywioł:Katon,Raiton,Fuuton,Ninjutsu
Demon:Hachibi
Jutsu:
Taijutsu:
TarenKen i TarenKyaku
Ranga: A
chakra: 35+35
Opis: Dwie techniki, których można używać jednocześnie (140 chakry) lub pojedynczo (70 chakry każda). Technika polega na skupieniu siły w jednej ręce i/lub nodze w celu uzyskania szybkości, za którą nie nadąża ludzkie oko (zwykłe ludzkie oko). Uniknięcie takich ciosów sprawia problemy nawet najlepszym z Shinobich.
Shishi Rendan
Ranga: C
Schobu: 35
Opis: To Jutsu to kopia techniki Omote Renge, jednak nie jest tak silna jak pierwowzór. Technika składa się z kilku ruchów. Najpierw wybijamy przeciwnika silnym kopnięciem w powietrze, następnie pojawiając się za jego plecami uderzamy go od dołu za pomocą kopnięć w okolice nerek, oraz uderzeń pięściami w plecy, tuż przed upadkiem ustawiamy się nad przeciwnikiem i silnie uderzając wroga piętą sprawiamy, że siła upadku jest wielokrotnie wyższa.
Konoha Gouriki Senpuu
Ranga: B
Schobu: 45
Opis: Najsilniejszy z Huraganów Konohy, wykonywany z maksymalną szybkością i siłą. Przy Konoha Dai Senpuu zadawaliśmy serię kilku uderzeń, tutaj natomiast uderzamy, dopóki nie odrzucimy przeciwnika, nawet jeśli ten próbuje blokować nasz atak.
Ninjutsu:
Rashoumon
Ranga:B
Chakra:60
Opis:Technika przywoływania stosowana przez Orochimaru i jego podwładnych. Kiedy zanosi się na jakiś potężny atak przeciwnika, użytkownik szybko przywołuję tę bramę, i chowa się za nią. Jak powiedział sam Sakon, jest to "Ostateczna obrona Orochimaru"
Mikadzuki no Mai
Ranga: A
Chakra: 180
Opis: Jutsu wymaga posiadania katany. Taniec Półksiężyca - technika polegająca na doskonałym opanowaniu i jedności ze swoim mieczem, co pozwala wyprowadzić zabójcze combo z zawrotną szybkością. Bardzo niebezpieczna technika. Użytkownik tworzy swoje kopie, co daje wrażenie szybkości, za którą nie nadąża ludzkie oko, oraz utrudnia wrogowi uniki i obronę.
Kage Bunshin no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 10 x 1 klon
Opis: Użytkownik tworzy klony cienia, które mają taką samą siłę i możliwości co ich stwórca, jednak uderzone znikają jak zwykły klon. Klony Kage Bunshin mogą wykonywać wszystkie techniki znane ich twórcy, mogą też oddalać się na dość dużą odległość od oryginału.
Chakra klona:
Jounin: 300
S-Jounin: 500
Sanin: 750
Kage/Akatsuki: 1000
Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 200 x 20 klonów
Opis: Technika identyczna jak Kage Bunshin no Jutsu, jednak w tym przypadku tworzymy o wiele więcej klonów.
Chakra klona:
Jounin: 300
S-Jounin: 500
Sanin: 750
Kage/Akatsuki: 1000
Sanjuu Rashoumon
Ranga:A
Chakra:120
Opis:Niewyobrażalnie potężna technika defensywna. Podczas gdy zwykły Rashoumon nosił nazwę „Ostatecznej Obrony”, ta jest z kolei kilka razy silniejsza od swojego poprzednika. Polega na przywołaniu trzech monumentalnych bram, przez które praktycznie nie da się przebić. Jedynie techniki o naprawdę ogromnej mocy (jak np. te używane przez Jinchuuriki, kiedy pożyczają chakrę od demonów zapieczętowanych w ich wnętrzu) potrafią sforsować tą obronę, chociaż i tutaj często jest bardzo ciężko tego dokonać.
Fuuton:
Reppushou
Ranga: A
Chakra: 250
Opis: Technika Peina. Po wykonaniu pieczęci wybranego przeciwnika przebija strumień powietrza . Efekt podobny jak przebicie mieczem , jednak jest niewidzialny i działa na większą odległ
Własne jutsu:
Więc tak wymyśliłem technikę podobną do chidori tylko jest silniejsza i mocniejsza,chidori ma kolor czerwony co oznacza że potrzebny jest do niej żywioł Katon.Mianowicie ta technika jest bardzo mocna,silniejsza nawet od chidori sword czy nagashi.podsumując ta technika jest mocna jak kirin i działa na 10m
Ranga:S
Chakra:10000
Wymagania:Zywioł Katon i Raiton
Wygląd jutsu:
![http://fullmetalalchemist.com.pl/images/gify/fma19[1].gif](http://fullmetalalchemist.com.pl/images/gify/fma19[1].gif)