#1 2009-01-28 20:17:20

Wiktor

http://img57.imageshack.us/img57/6469/kagegu3.jpg

Zarejestrowany: 2008-10-27
Posty: 36
Wioska: Deszczu

ninjutsu[bez żywiołów]

Nawanuke no Jutsu
Ranga:E
Chakra:10
Opis:Jutsu pozwalające uwolnić się, kiedy jest się związanym.

Bikou Ninjutsu
Ranga: E
Chakra: 10
Opis: Technika polegająca na śledzeniu przeciwnika bedąc niezauważonym i wykorzystując przedmioty z najbliższego otoczenia. Po prostu wybieramy przedmiot, z pomocą którego się ukrywamy i wzmacniamy nasze ukrycie techniką.

Bunshin no Jutsu
Ranga: E
Chakra: 10 x 1 klon
Opis: Tworzymy dowolną ilość klonów ograniczoną jedynie ilością naszej chakry. Klony wyglądają identycznie jak my, poruszają się tak jak tego chcemy, ale nie mogą atakować, ani wykonywać żadnej czynności typu: podnoszenie, rzucanie itp. ponieważ nie mają cielesnej formy. Po zaatakowaniu ich natychmiast znikają.

Henge no Jutsu
Ranga: E
Chakra: 20
Opis: Technika polega na zamienieniu siebie w dowolny przedmiot/osobę. Technika przestaje działać w momencie podjęcia jakiejś akcji typu atak/obrona. Doskonały sposób na zaskoczenie przeciwnika.

Kage Shuriken no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 30
Opis: technika wymaga posiadania Shurikena Demona Wiatrów ! Technika polega na rzuceniu wymienionym wcześniej shurikenem w przeciwnika, ukrywając jednocześnie w jego cieniu drugi shuriken, który może zaskoczyć nieostrożnego przeciwnika.

Kai
Ranga: D
Chakra: 25
Opis: Technika, której skutkiem jest usunięcia GenJutsu lub podobnych do GenJutsu technik. Nim silniejszy użytkownik, tym mocniejszy efekt. Technikę można używać na sobie, jak i na innych.

Kakuremino no Jutsu
Ranga: E
Chakra: 10
Opis: Technika polega na ukryciu się za pomocą specjalnego koca, który zlewa się z otoczeniem.

Kawarimi no Jutsu
Ranga: E
Chakra: 30
Opis: Technika polega na podmianie naszego ciała z dowolnym dość dużym przedmiotem, który będzie je imitował (np. kłodą) w chwili ataku wroga . By technika zadziałała musimy użyć jej przed zadanym nam ciosem. Po wykonaniu Kawarimi nie możemy atakować , tylko się ruszać . Każda próba ataku niweluje efekt jutsu i bezpowrotnie tracimy chakrę . Jeśli jutsu podmiany zadziała i zamist nas oberwie ,np. kamień pojawiamy się 10m od przeciwnika ( na ziemi , w powietrzu , z lewej czy z prawej - zależy od prowadzącego) .

Kirigakure no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 35
Opis: Technika polega na wytworzeniu gęstej mgły, która spowija pole walki skracając radykalnie zakres widzenia. Technika nieumiejętnie użyta może zadziałać na naszą niekorzyść.

Oboro Bunshin no Jutsu 
Ranga: D
Chakra: 20 x 1 klon
Opis: Technika polegająca na stworzeniu klonów, które podobnie jak w przypadku Bunshin no Jutsu nie mogą atakować, jednak są niezniszczalne. Technika utrzymuje się przez 3 kolejki (łącznie z tą w której tworzymy klony).

Oiroke no jutsu
Ranga: E
Chakra: 25
Opis: Zamieniamy się w piękną, nagą kobietę, co potrafi zdekoncentrować najtwardszego nawet wojownika. Technika działa tylko na przedstawicieli płci męskiej.


Shunshin no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 30
Opis: Technika polega na "teleportacji" w niezbyt odległe miejsce.


Techniki o randze C

Chakra Kyuuin
Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Kładziemy dłoń na głowie przeciwnika w każdej rundzie zabierając mu 10 punktów chakry. Jako Jounin i Special-Jounin zabieramy 20 punktów, a jako sage 30 punktów na rundę. Przeciwnik ma utrudnioną obronę z powodu nagłego ubytku chakry. W przypadku złapania klona czerpiemy 5 punktów chakry, a klon znika (nawet Oboro Bunshin).

Kawara Shuriken
Ranga: C
Chakra: 10 x 1 przedmiot
Opis: Używamy pobliskich niewielkich przedmiotów jako shurikenów. Nie rzucamy nimi siła mięśni tylko za pomocą chakry. Oszczędzamy przy tym broń uzyskując wcale nie gorszy efekt.

Soushuuha
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Dzięki temu Jutsu mamy kontrolę nad wszystkimi wyrzuconymi w tej kolejce shurikenami. Możemy kontrolować ich lot, jednak kiedy dotrą do celu tracimy nad nimi kontrolę niezależnie od tego czy trafią skutecznie, czy zostaną sparowane.

Rendan
Ranga: C
Chakra: 70
Opis: Combo pięciu dowolnie wybranych przez nas uderzeń fizycznych (kopnięć, uderzeń pięścią itp.). Tworzymy własne kombo, zamieszczamy jego opis w sygnaturze i możemy z niego korzystać jako "Nick Rendan", gdzie zamiast Nick wpisujemy swoje imię(nick z forum).


Techniki o randze B

Jishaku Ninpou
Ranga: B
Chakra: 95
Opis: Wykorzystując naszą chakre wytwarzamy w dowolnym miejscu znajdującym się blisko nas pole magnetyczne . Jest to bardzo przydatna technika gdyż w to miejsce skierują się wszystkie shurikeny , kunai , senbon a nawet jeśli umiejętnie użyjemy tego jutsu możemy uchronić się przed ciosem kataną czy inną bronią wykonaną z metalu.

Doku Kiri
Ranga: B
Chakra: 110
Opis: Użytkownik wypuszcza z ust chmurę trującego dymu, która zasłania pole walki, a także może zatruć przeciwnika, utrudniając mu walkę, paraliżując go lub nawet zabijając.

Kage Bunshin no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 10 x 1 klon
Opis: Użytkownik tworzy klony cienia, które mają taką samą siłę i możliwości co ich stwórca, jednak uderzone znikają jak zwykły klon. Klony Kage Bunshin mogą wykonywać wszystkie techniki znane ich twórcy, mogą też oddalać się na dość dużą odległość od oryginału.
Chakra klona:
Jounin: 300
S-Jounin: 500
Sanin: 750
Kage/Akatsuki: 1000

Kekkai Houjin 
Ranga: B
Chakra: 30 x 1 notka
Opis: Technika wymaga posiadania co najmniej 3 wybuchowych notek ! Zaawansowana sztuka tworzenia pułapek polegająca na umieszczeniu kilku wybuchających notek i stworzeniu między nimi wielokąta, który ulegnie eksplozji jeśli tylko ktoś w niego wejdzie. Wielokąt może mieć dowolny kształt, a jego wierzchołki znajdują się w punktach przyklejenia notek.

Rashoumon   
Ranga:B
Chakra:60
Opis:Technika przywoływania stosowana przez Orochimaru i jego podwładnych. Kiedy zanosi się na jakiś potężny atak przeciwnika, użytkownik szybko przywołuję tę bramę, i chowa się za nią. Jak powiedział sam Sakon, jest to "Ostateczna obrona Orochimaru"

Shūshagan no Jutsu   
Ranga:B
Chakra:100
Opis:Technika pozwalająca użytkownikowi zdjąć twarz innej osobie.Dodatkowo posiada się głos ofiary.


Techniki o randze A

Mikadzuki no Mai
Ranga: A
Chakra: 180
Opis: Jutsu wymaga posiadania katany. Taniec Półksiężyca - technika polegająca na doskonałym opanowaniu i jedności ze swoim mieczem, co pozwala wyprowadzić zabójcze combo z zawrotną szybkością. Bardzo niebezpieczna technika. Użytkownik tworzy swoje kopie, co daje wrażenie szybkości, za którą nie nadąża ludzkie oko, oraz utrudnia wrogowi uniki i obronę.

Shihouhappou Shuriken
Ranga: A
Chakra: 70 + chakra z Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
Opis: Jutsu wymaga wykonania wcześniej techniki Tajuu Kage Bunshin no Jutsu ! Technika polega na wykorzystaniu dużej liczby posiadanych klonów, okrążeniu przeciwnika i rzuceniu shurikena przez każdego z klonów jednocześnie.

Shuriken Kage Bunshin no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 70 x 10 shurikenów
Opis: Rzucamy jednym shurikenem w stronę przeciwnika, a następnie za pomocą tej techniki tworzymy fizyczne klony tego shurikena, skutkiem czego atakujemy przeciwnika całą ich chmurą.

Rasengan
Ranga: A
Chakra: 160
Opis: Technika polega na wytworzeniu kuli chakry w swojej dłoni. Kula ta nieustannie wiruje i przy uderzeniu nią w przeciwnika rani go i odrzuca z ogromną siłą obracając nim w powietrzu. Technika w większości przypadków sprawia, że przeciwnik nie jest w stanie się podnieść.

Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 200 x 20 klonów
Opis: Technika identyczna jak Kage Bunshin no Jutsu, jednak w tym przypadku tworzymy o wiele więcej klonów.
Chakra klona:
Jounin: 300
S-Jounin: 500
Sanin: 750
Kage/Akatsuki: 1000

Sanjuu Rashoumon
Ranga:A
Chakra:120
Opis:Niewyobrażalnie potężna technika defensywna. Podczas gdy zwykły Rashoumon nosił nazwę „Ostatecznej Obrony”, ta jest z kolei kilka razy silniejsza od swojego poprzednika. Polega na przywołaniu trzech monumentalnych bram, przez które praktycznie nie da się przebić. Jedynie techniki o naprawdę ogromnej mocy (jak np. te używane przez Jinchuuriki, kiedy pożyczają chakrę od demonów zapieczętowanych w ich wnętrzu) potrafią sforsować tą obronę, chociaż i tutaj często jest bardzo ciężko tego dokonać.


Techniki o randze S

Oodama Rasengan
Ranga: S
Chakra: 280
Opis: Ulepszona wersja Rasengana , jest dużo większa i wiruje o wiele szybciej niż podstawowa wersja przez co jest groźniejsza.

Hiraishin no Jutsu 
Ranga:S
Chakra:400
Opis:Technika stworzona przez Minato Namikaze dzięki której zyskał przydomek "Żółty Błysk Konohy". Jutsu te pozwala użytkownikowi poruszać się na dużej odległości z ultra szybkością. Technika ta jest porównywalna z Shunshin no Jutsu jednak szybkość jest znacznie lepsza. Dodatkowo nie powoduje żadnych dźwięków i nie wytwarza żadnego dymu,pozwalając użytkownikowi na pojawienie się niezauważonym.

Chou Chakra Rasengan
Ranga: S
Chakra: 380
Opis: Ostatnia odmiana Rasengana (jak anrazie) . Jutsu polega na tym samym co zwykły Rasengan jednak w tego wkładamy ogromne ilości chakry dzięki czemu staje się on większy a jego rotacje wzrasta . Dzięki użyciu tak dużej ilości chakry otrzymujemy ogromną zabójczą kulę , niestety ze względu na jej wielkość trudno sie nią steruje jednakże jeśli już trafimy w przeciwnika zostanie on rozszarpany na kawałeczki . Jest to technika mogąca przewiercić na wylot grubą ścianę tytanu bez większego wysiłku .



Kyuubi Chakra Blast       
Ranga: ? Tylko dla Jinchuriki z zapieczętowanym Kyuubim ?
Chakra: * Tylko raz w ciągu misji / walki czy treningu *
Opis: Można użyć tego ataku jeśli nasze HP jest niższe niż 25% ! Jinchuriki po transformacji w podobiznę Kyuubiego wypuszcza z każdej części swojego ciała kulki chakry , niebieskiej i czerwonej , po czym formuje je w jedną i połyka .... Trudno opisać efekt tego jutsu ale nigdy nie widziałem żeby komuś się tak odbiło ...


http://naruto.com.pl/images/quiz/neji.jpg
Wioska:Liścia
http://naruto.com.pl/images/quiz/kakashi.jpg
Atrybuty:http://naruto.com.pl/images/grafy/kakuzu.png
http://naruto.com.pl/images/quiz/jiraya.jpg
Broń:5kunai,5shurikenów,katana
Żywioł:Katon,Raiton,Fuuton,Ninjutsu
Demon:Hachibi
Jutsu:
Taijutsu:
TarenKen i TarenKyaku
Ranga: A
chakra: 35+35
Opis: Dwie techniki, których można używać jednocześnie (140  chakry) lub pojedynczo (70 chakry każda). Technika polega na skupieniu siły w jednej ręce i/lub nodze w celu uzyskania szybkości, za którą nie nadąża ludzkie oko (zwykłe ludzkie oko). Uniknięcie takich ciosów sprawia problemy nawet najlepszym z Shinobich.

Shishi Rendan
Ranga: C
Schobu: 35
Opis: To Jutsu to kopia techniki Omote Renge, jednak nie jest tak silna jak pierwowzór. Technika składa się z kilku ruchów. Najpierw wybijamy przeciwnika silnym kopnięciem w powietrze, następnie pojawiając się za jego plecami uderzamy go od dołu za pomocą kopnięć w okolice nerek, oraz uderzeń pięściami w plecy, tuż przed upadkiem ustawiamy się nad przeciwnikiem i silnie uderzając wroga piętą sprawiamy, że siła upadku jest wielokrotnie wyższa.

Konoha Gouriki Senpuu
Ranga: B
Schobu: 45
Opis: Najsilniejszy z Huraganów Konohy, wykonywany z maksymalną szybkością i siłą. Przy Konoha Dai Senpuu zadawaliśmy serię kilku uderzeń, tutaj natomiast uderzamy, dopóki nie odrzucimy przeciwnika, nawet jeśli ten próbuje blokować nasz atak.

Ninjutsu:
Rashoumon   
Ranga:B
Chakra:60
Opis:Technika przywoływania stosowana przez Orochimaru i jego podwładnych. Kiedy zanosi się na jakiś potężny atak przeciwnika, użytkownik szybko przywołuję tę bramę, i chowa się za nią. Jak powiedział sam Sakon, jest to "Ostateczna obrona Orochimaru"

Mikadzuki no Mai
Ranga: A
Chakra: 180
Opis: Jutsu wymaga posiadania katany. Taniec Półksiężyca - technika polegająca na doskonałym opanowaniu i jedności ze swoim mieczem, co pozwala wyprowadzić zabójcze combo z zawrotną szybkością. Bardzo niebezpieczna technika. Użytkownik tworzy swoje kopie, co daje wrażenie szybkości, za którą nie nadąża ludzkie oko, oraz utrudnia wrogowi uniki i obronę.

Kage Bunshin no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 10 x 1 klon
Opis: Użytkownik tworzy klony cienia, które mają taką samą siłę i możliwości co ich stwórca, jednak uderzone znikają jak zwykły klon. Klony Kage Bunshin mogą wykonywać wszystkie techniki znane ich twórcy, mogą też oddalać się na dość dużą odległość od oryginału.
Chakra klona:
Jounin: 300
S-Jounin: 500
Sanin: 750
Kage/Akatsuki: 1000

Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 200 x 20 klonów
Opis: Technika identyczna jak Kage Bunshin no Jutsu, jednak w tym przypadku tworzymy o wiele więcej klonów.
Chakra klona:
Jounin: 300
S-Jounin: 500
Sanin: 750
Kage/Akatsuki: 1000

Sanjuu Rashoumon
Ranga:A
Chakra:120
Opis:Niewyobrażalnie potężna technika defensywna. Podczas gdy zwykły Rashoumon nosił nazwę „Ostatecznej Obrony”, ta jest z kolei kilka razy silniejsza od swojego poprzednika. Polega na przywołaniu trzech monumentalnych bram, przez które praktycznie nie da się przebić. Jedynie techniki o naprawdę ogromnej mocy (jak np. te używane przez Jinchuuriki, kiedy pożyczają chakrę od demonów zapieczętowanych w ich wnętrzu) potrafią sforsować tą obronę, chociaż i tutaj często jest bardzo ciężko tego dokonać.


Fuuton:
Reppushou
Ranga: A
Chakra: 250
Opis: Technika Peina. Po wykonaniu pieczęci wybranego przeciwnika przebija strumień powietrza . Efekt podobny jak przebicie mieczem , jednak jest niewidzialny i działa na większą odległ

Własne jutsu:
Więc tak wymyśliłem technikę podobną do chidori tylko jest silniejsza i mocniejsza,chidori ma kolor czerwony co oznacza że potrzebny jest do niej żywioł Katon.Mianowicie ta technika jest bardzo mocna,silniejsza nawet od chidori sword czy nagashi.podsumując ta technika jest mocna jak kirin i działa na 10m
Ranga:S
Chakra:10000
Wymagania:Zywioł Katon i Raiton

Wygląd jutsu:http://fullmetalalchemist.com.pl/images/gify/fma19[1].gif

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.090 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pokemon-adventures.pun.pl www.awayfromlive.pun.pl www.metin2-gry-mmorpg.pun.pl www.skfesta.pun.pl www.speedwaypolishleague.pun.pl