#1 2009-01-17 22:53:07

marta uzumaki

http://img57.imageshack.us/img57/6469/kagegu3.jpg

10089356
Zarejestrowany: 2008-09-08
Posty: 172
Punktów :   

O co chodzi

Dobra tutaj piszecie propozycje swoich jutsów ale oczywiście sami będzicie musieli to opanować ( jak by ktoś nie załapał chodzi o to , że nawet jak wymyślicie jutsu to musicie je opanować jak karzde inne )


Imię:Marta Uzumaki
Wioska:konoha
klan:uchiha
ryo:100000
kekei genkai :Sharingan
Organizacja: uzum kyoshi
demon :kyubii
chakra:50000
specjalizacje: katon , futoon
Jutsu :
Kasumi Juusha no Jutsu

Ramga: D
Chakra: 40
Opis: GenJutsu polega na tym, że wróg widzi kilku przeciwników zamiast jednego i nie wie który jest prawdziwy, więc łatwiej jest go zaskoczyć. Technika trwa 2 rundy. Technika zazwyczaj ma na celu zmęczenie przeciwnika.

Narakumi no Jutsu

Ranga: D
Chakra: 40
Opis: Technika polega na pokazaniu przeciwnikowi strasznych wizji, przez co staje się praktycznie sparaliżowany ze strachu na jedną rundę.

Jubaku Satsu

Ranga: B
Chakra: 160
Opis: Przeciwnik ma wrażenie, że jest spętany grubymi gałęziami drzewa i nie może się ruszyć. My natomiast jesteśmy w jego oczach zlani z tym drzewem, możemy dowolnie przez nie przenikać, wnikać w nie i wysuwać się z niego niczym duch. Możemy też atakować zdezorientowanego przeciwnika. Działa 1 rundę.

Shikumi no Jutsu

Rnaga: B
Chakra: 180
Opis: "Mordercze spojrzenie" polegające na kontakcie wzrokowym, w trakcie którego spojrzeniem przekazujemy najgorsze możliwe intencje wrogowi, co wywołuje u niego strach paraliżujący na 2 rundy.

Utakata

Ranga: S
Chakra: 420
Opis: Jutsu polega na narzuceniu niezauważalnie dowolnej, raczej nieprzyjemnej, wizji i jednoczesnym ukryciu broni/ataków zmierzających w stronę przeciwnika w elementach otoczenia (ptakach, lecących liściach itp.). Przeciwnik nie tylko jest zajęty narzuconą mu wizją, ale także ni widzi nadchodzących ataków, ani nie jest w stanie się ruszyć.

Konoha Reppuu
Technika polegająca na podcięciu nóg przeciwnika i odrzuceniu go do tyłu.
Koszt punktów kondycji: 5
Obrażenia: 1k8
Celność: 50%
Punkty Akcji: 1
Wymagane: TaiJutsu: 8
Ranga: E

Ushiro Hi-Ru
Charakterystyczne kopnięcie, wykonuje się je piętą. Po wykonaniu uderzenia wraca się do pozycji wyjściowej, lub kopie się drugą nogą.
Koszt punktów kondycji: 10/kopniak
Obrażenia: 2*xk10 gdzie x to ilość kopniaków.
Celność: 65%
Punkty Akcji: 2 (dla jednego kopnięcia, każde kolejne kosztuje dodatkowe PA, czyli np. 3 kopnięcia to 4 PA)
Wymagane: TaiJutsu: 10, Zręczność: 8
Ranga: D

medyczne jutsu:

Chakra no Mesu

Użytkownik tego zaawansowanego, medycznego jutsu koncentruje chakre wytwarzając silną aurę wokół swoich rąk. Technika powoduje uszkodzenie tkanki mięśniowej oraz nawet struktury szkieletowej przeciwnika. Aby do tego doszło, niezbędny jest fizyczny kontakt.
Chakra: 400

Chiyute no Jutsu

Jest to technika uzdrawiania. Medyk koncentruje swoją chakrę w ręce a następnie przykłada ją do chorego narządu lub uszkodzonej tkanki. Uzdrawiającą energię można zarówno używać do leczenia swoich ran, jak i ran kompanów. Jednakże, jeśli rana jest zbyt głęboka, bądź został uszkodzony jeden z najważniejszych organów tj. serce, płuca, itd., technika może nie pomóc.
Chakra: 400


Chuusuusei Biribiri

Technika, w której ninja przemienia swoją chakrę w impuls elektryczny i uderza w centralny ośrodek nerwowy znajdujący się z tyłu głowy. Impuls podąża do mózgu i zmienia przepływ energii w układzie nerwowym. Skutkiem tego ataku jest kompletne zmieszanie połączenia między mózgiem a ciałem. Gdy przeciwnik chce ruszyć lewą ręką, rusza prawą nogą itd. Wyjście z tak trudnej sytuacji jest praktycznie nie możliwe. Technika przestaje działać po paru minutach.
Chakra: 800


Doku Kiri

Atak ten polega za wypuszczeniu z ust dość dużej ilości trującego gazu, który skutecznie może powstrzymać wroga.
Chakra: 500

Fukumi Hari

Technika polega na tym, że użytkownik tworzy w ustach igły z chakry, po czym atakuje nimi przeciwnika. (Utworzenie jednej igły) Chakra: 100


Souzou Saisei

Jedna z najbardziej zaawansowanych technik medycznych. Polega ma uwolenieniu leczniczej chakry, skoncetrowanej na jednym punkcie ciała. Shinobi, poprzez jej kontrolowanie może stymulować komórki do nawet 1000 razy szybszego podziału. Powoduje to natychmiastową regenrację każdych, nawet najpoważniejszych ran, zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Niestety, jej użycie powoduje wiele efektów ubocznych, min. znaczne skrócenie sobie czasu życia.
Chakra: 3000




http://i38.tinypic.com/1o7eqt.jpg
http://images32.fotosik.pl/278/a6c84eb3ae2f0bdc.jpg
http://gamblers.memebot.com/products/sharingan-k_mini.jpg
http://pu.i.wp.pl/?k=MzM4NTA0MjYsNTQzMDMx&f=naruciak.JPG
http://pu.i.wp.pl/?k=MzM4NTA0MjYsNTQzMDMx&f=hinatka_.JPG
http://pu.i.wp.pl/?k=MzM4NTA0MjYsNTQzMDMx&f=anko.PNG

Offline

 

#2 2009-01-18 15:34:00

Medde

http://img57.imageshack.us/img57/6469/kagegu3.jpg

2032626
Zarejestrowany: 2009-01-18
Posty: 2
Punktów :   
gadu-gadu: 2032626
Płeć: Dziewczyna

Re: O co chodzi

Kae Mide (lv.1)
Opis: Technika polega na zamianie swojego ciała w ciało zwierzęcia (np. tygrysa, myszy, ptaka). W 1 lvl nie możemy wykonywać jutsu. Przejmujemy cechy zwierzęcia (np. w przypadku pantery będzie to szybkość; w przypadku ptaka- latanie) jak i jego słabsze strony (np. to, że lew poluje na ludzi, żaba zjada muchy). Ninja czasami nie będzie mógł opanować pewnych wad i np. jako kot złapie kłębek wełny i będzie się nim bawić, lub jako lew, gdy zgłodnieje może na kogoś napaść. Dość łatwo ją wykonać, choć częstym błędem jest przybranie postaci innego zwierzęcia, niż tego, o które nam chodziło. Działa do chwili, gdy zechcemy przybrać ludzką postać, lub zmienimy się w inne zwierzę.
Ranga: D
Chakra: 20 i na każdą kolejną przemianę po 5


Imie: Medde
Wioska: Konocha
Klan: Unat
Ryo: 50000
Organizacja: ---
Demon: Nekomata
Specjalizacje: Taijutsu, Ninjutsu (najczęściej z żywiołami)
Chakra: 50000
Jutsu: (w gotowanu ale przypraw zabrakło...)

Kae Mide (lv.1)
Opis: Technika polega na zamianie swojego ciała w ciało zwierzęcia (np. tygrysa, myszy, ptaka). W 1 lvl nie możemy wykonywać jutsu. Przejmujemy cechy zwierzęcia (np. w przypadku pantery będzie to szybkość; w przypadku ptaka- latanie) jak i jego słabsze strony (np. to, że lew poluje na ludzi, żaba zjada muchy). Ninja czasami nie będzie mógł opanować pewnych wad i np. jako kot złapie kłębek wełny i będzie się nim bawić, lub jako lew, gdy zgłodnieje może na kogoś napaść. Dość łatwo ją wykonać, choć częstym błędem jest przybranie postaci innego zwierzęcia, niż tego, o które nam chodziło. Działa do chwili, gdy zechcemy przybrać ludzką postać, lub zmienimy się w inne zwierzę.
Ranga: D
Chakra: 20 i na każdą kolejną przemianę po 5

Kae Mide (lvl. 2)
Opis: Technika taka sama, co Kae Mide lvl.1. Różnicą jest to, że panujemy nad cechami zwierząt (np. jako żaba nie zjemy muchy; jako kot nie zabawimy się z wełną; jako pies nie napadniemy na kota...) i możemy w postaci zwierzęcia stosować inne jutsu.
Ranga: B
Chakra: 50 i na każdą kolejną przemianę po 15

Taren Ken
Technika wymagająca dużej szybkości ataku. Polega na błyskawicznym wprowadzeniu kilku ciosów pięścią. Liczba ciosów: 4k4
Koszt punktów kondycji: 20
Obrażenia: jak normalnie za cios
Celność: +20% na zwykły cios
Punkty Akcji: 1
Wymagane: TaiJutsu: 16, Szybkość: 20
Ranga: D

Taren Kyaku
Odpowiednik Taren Ken, tylko że teraz ciosy wyprowadzamy nogą. Liczba ciosów: 4k3
Koszt punktów kondycji: 30
Obrażenia: jak normalnie za cios +1k2
Celność: +25% na zwykły cios
Punkty Akcji: 1
Wymagane: TaiJutsu: 16, Szybkość: 20
Ranga: D

Nazwa: Gogyou Fuuin
Opis: Jest to jutsu zaliczające się do pieczetowania. Na placach tworzymy pieć płomyków które zmieniają się w kulę, a nastepnie uderzamy kulą w brzuch przeciwnika. Jutsu ma za zadanie zaprzestania się mieszania chakry (np. Gdyby ktoś miał demona albo klan Hatake, jeśli któryś członek dostanie tym jutsu, biała chakra jest zablokowna). Znakiem rozpoznawczym Goguoufuuin są znaki dookoła pieczęci, na której zostało jutsu zastosowane.
Typ: Fuuinjutsu
Koszt Chakry: 80

Nazwa: Gogyou Kaiin
Opis: Pieczętująca technika służąca do odpieczętowania Goguoufuuin i przywrócenia normalnego przepływu chakry między zapieczetowaną chakrą a zwykłą. Wokół starej pieczęci po raz kolejny pojawiają się "znaczki".
Typ: Fuuinjutsu
Koszt Chakry: 80

Nazwa: Juin Jutsu
Opis: Jest to technika, polegająca na zostawianiu pieczęci, która daję wielką moc. Orochimaru wgryza się w swoją ofiarę i tuż przy śladzie ugryzienia pojawiają się trzy łezki. Szansa na przeżycie wynosi 1/10. Tylko niektórym udało się przed nią obronić. Tych, którzy ulegli pieczęci można nazywać niewolnikami Orochimaru. Ów pieczęć posiada dwa poziomy. Pierwszy dodaje niesamowitej energii, ale na ciele pojawiają się dziwne znaki. Druga doprowadza osobę do metamorfozy. Po przemianie prawie nie przypomina osoby, z którą się walczyło jeszcze kilka minut temu.

Typ: Fuuinjutsu
Koszt Chakry: 100

Utakata

Ranga: S
Chakra: 420
Opis: Jutsu polega na narzuceniu niezauważalnie dowolnej, raczej nieprzyjemnej, wizji i jednoczesnym ukryciu broni/ataków zmierzających w stronę przeciwnika w elementach otoczenia (ptakach, lecących liściach itp.). Przeciwnik nie tylko jest zajęty narzuconą mu wizją, ale także ni widzi nadchodzących ataków, ani nie jest w stanie się ruszyć.

Konoha Gouriki Senpuu
Atak podobny do Konoha Senpuu, tym razem użytkownik oddaje kilka kopnięć po obrocie.
Koszt punktów kondycji: 20
Obrażenia: 3k12
Celność: 80%
Punkty Akcji: 2
Wymagane: TaiJutsu: 22, Szybkość: 18
Ranga: C
Ekwipunek: 5x kunaj, 5x shuriken

Misje:
Rangi D: 0
Rangi C: 0
Rangi B: 0
Ranga A: 0
Ranga S: 0

Walki:
Wygrane: 0
Przegrane: 0
Zremisowane: 0

Nie ma szczęśliwych zakończeń... A jeśli koniec jest początkiem...?

Offline

 

#3 2009-01-18 15:39:08

Medde

http://img57.imageshack.us/img57/6469/kagegu3.jpg

2032626
Zarejestrowany: 2009-01-18
Posty: 2
Punktów :   
gadu-gadu: 2032626
Płeć: Dziewczyna

Re: O co chodzi

Kae Mide (lvl. 2)
Opis: Technika taka sama, co Kae Mide lvl.1. Różnicą jest to, że panujemy nad cechami zwierząt (np. jako żaba nie zjemy muchy; jako kot nie zabawimy się z wełną; jako pies nie napadniemy na kota...) i możemy w postaci zwierzęcia stosować inne jutsu.
Ranga: B
Chakra: 50 i na każdą kolejną przemianę po 15


Imie: Medde
Wioska: Konocha
Klan: Unat
Ryo: 50000
Organizacja: ---
Demon: Nekomata
Specjalizacje: Taijutsu, Ninjutsu (najczęściej z żywiołami)
Chakra: 50000
Jutsu: (w gotowanu ale przypraw zabrakło...)

Kae Mide (lv.1)
Opis: Technika polega na zamianie swojego ciała w ciało zwierzęcia (np. tygrysa, myszy, ptaka). W 1 lvl nie możemy wykonywać jutsu. Przejmujemy cechy zwierzęcia (np. w przypadku pantery będzie to szybkość; w przypadku ptaka- latanie) jak i jego słabsze strony (np. to, że lew poluje na ludzi, żaba zjada muchy). Ninja czasami nie będzie mógł opanować pewnych wad i np. jako kot złapie kłębek wełny i będzie się nim bawić, lub jako lew, gdy zgłodnieje może na kogoś napaść. Dość łatwo ją wykonać, choć częstym błędem jest przybranie postaci innego zwierzęcia, niż tego, o które nam chodziło. Działa do chwili, gdy zechcemy przybrać ludzką postać, lub zmienimy się w inne zwierzę.
Ranga: D
Chakra: 20 i na każdą kolejną przemianę po 5

Kae Mide (lvl. 2)
Opis: Technika taka sama, co Kae Mide lvl.1. Różnicą jest to, że panujemy nad cechami zwierząt (np. jako żaba nie zjemy muchy; jako kot nie zabawimy się z wełną; jako pies nie napadniemy na kota...) i możemy w postaci zwierzęcia stosować inne jutsu.
Ranga: B
Chakra: 50 i na każdą kolejną przemianę po 15

Taren Ken
Technika wymagająca dużej szybkości ataku. Polega na błyskawicznym wprowadzeniu kilku ciosów pięścią. Liczba ciosów: 4k4
Koszt punktów kondycji: 20
Obrażenia: jak normalnie za cios
Celność: +20% na zwykły cios
Punkty Akcji: 1
Wymagane: TaiJutsu: 16, Szybkość: 20
Ranga: D

Taren Kyaku
Odpowiednik Taren Ken, tylko że teraz ciosy wyprowadzamy nogą. Liczba ciosów: 4k3
Koszt punktów kondycji: 30
Obrażenia: jak normalnie za cios +1k2
Celność: +25% na zwykły cios
Punkty Akcji: 1
Wymagane: TaiJutsu: 16, Szybkość: 20
Ranga: D

Nazwa: Gogyou Fuuin
Opis: Jest to jutsu zaliczające się do pieczetowania. Na placach tworzymy pieć płomyków które zmieniają się w kulę, a nastepnie uderzamy kulą w brzuch przeciwnika. Jutsu ma za zadanie zaprzestania się mieszania chakry (np. Gdyby ktoś miał demona albo klan Hatake, jeśli któryś członek dostanie tym jutsu, biała chakra jest zablokowna). Znakiem rozpoznawczym Goguoufuuin są znaki dookoła pieczęci, na której zostało jutsu zastosowane.
Typ: Fuuinjutsu
Koszt Chakry: 80

Nazwa: Gogyou Kaiin
Opis: Pieczętująca technika służąca do odpieczętowania Goguoufuuin i przywrócenia normalnego przepływu chakry między zapieczetowaną chakrą a zwykłą. Wokół starej pieczęci po raz kolejny pojawiają się "znaczki".
Typ: Fuuinjutsu
Koszt Chakry: 80

Nazwa: Juin Jutsu
Opis: Jest to technika, polegająca na zostawianiu pieczęci, która daję wielką moc. Orochimaru wgryza się w swoją ofiarę i tuż przy śladzie ugryzienia pojawiają się trzy łezki. Szansa na przeżycie wynosi 1/10. Tylko niektórym udało się przed nią obronić. Tych, którzy ulegli pieczęci można nazywać niewolnikami Orochimaru. Ów pieczęć posiada dwa poziomy. Pierwszy dodaje niesamowitej energii, ale na ciele pojawiają się dziwne znaki. Druga doprowadza osobę do metamorfozy. Po przemianie prawie nie przypomina osoby, z którą się walczyło jeszcze kilka minut temu.

Typ: Fuuinjutsu
Koszt Chakry: 100

Utakata

Ranga: S
Chakra: 420
Opis: Jutsu polega na narzuceniu niezauważalnie dowolnej, raczej nieprzyjemnej, wizji i jednoczesnym ukryciu broni/ataków zmierzających w stronę przeciwnika w elementach otoczenia (ptakach, lecących liściach itp.). Przeciwnik nie tylko jest zajęty narzuconą mu wizją, ale także ni widzi nadchodzących ataków, ani nie jest w stanie się ruszyć.

Konoha Gouriki Senpuu
Atak podobny do Konoha Senpuu, tym razem użytkownik oddaje kilka kopnięć po obrocie.
Koszt punktów kondycji: 20
Obrażenia: 3k12
Celność: 80%
Punkty Akcji: 2
Wymagane: TaiJutsu: 22, Szybkość: 18
Ranga: C
Ekwipunek: 5x kunaj, 5x shuriken

Misje:
Rangi D: 0
Rangi C: 0
Rangi B: 0
Ranga A: 0
Ranga S: 0

Walki:
Wygrane: 0
Przegrane: 0
Zremisowane: 0

Nie ma szczęśliwych zakończeń... A jeśli koniec jest początkiem...?

Offline

 

#4 2009-02-01 07:49:52

Wiktor

http://img57.imageshack.us/img57/6469/kagegu3.jpg

Zarejestrowany: 2008-10-27
Posty: 36
Wioska: Deszczu

Re: O co chodzi

zakłada się osobny wątek a nie pisze się tutaj potem admin to zatwierdzi,ps zatwierdzam twoje jutsu


http://naruto.com.pl/images/quiz/neji.jpg
Wioska:Liścia
http://naruto.com.pl/images/quiz/kakashi.jpg
Atrybuty:http://naruto.com.pl/images/grafy/kakuzu.png
http://naruto.com.pl/images/quiz/jiraya.jpg
Broń:5kunai,5shurikenów,katana
Żywioł:Katon,Raiton,Fuuton,Ninjutsu
Demon:Hachibi
Jutsu:
Taijutsu:
TarenKen i TarenKyaku
Ranga: A
chakra: 35+35
Opis: Dwie techniki, których można używać jednocześnie (140  chakry) lub pojedynczo (70 chakry każda). Technika polega na skupieniu siły w jednej ręce i/lub nodze w celu uzyskania szybkości, za którą nie nadąża ludzkie oko (zwykłe ludzkie oko). Uniknięcie takich ciosów sprawia problemy nawet najlepszym z Shinobich.

Shishi Rendan
Ranga: C
Schobu: 35
Opis: To Jutsu to kopia techniki Omote Renge, jednak nie jest tak silna jak pierwowzór. Technika składa się z kilku ruchów. Najpierw wybijamy przeciwnika silnym kopnięciem w powietrze, następnie pojawiając się za jego plecami uderzamy go od dołu za pomocą kopnięć w okolice nerek, oraz uderzeń pięściami w plecy, tuż przed upadkiem ustawiamy się nad przeciwnikiem i silnie uderzając wroga piętą sprawiamy, że siła upadku jest wielokrotnie wyższa.

Konoha Gouriki Senpuu
Ranga: B
Schobu: 45
Opis: Najsilniejszy z Huraganów Konohy, wykonywany z maksymalną szybkością i siłą. Przy Konoha Dai Senpuu zadawaliśmy serię kilku uderzeń, tutaj natomiast uderzamy, dopóki nie odrzucimy przeciwnika, nawet jeśli ten próbuje blokować nasz atak.

Ninjutsu:
Rashoumon   
Ranga:B
Chakra:60
Opis:Technika przywoływania stosowana przez Orochimaru i jego podwładnych. Kiedy zanosi się na jakiś potężny atak przeciwnika, użytkownik szybko przywołuję tę bramę, i chowa się za nią. Jak powiedział sam Sakon, jest to "Ostateczna obrona Orochimaru"

Mikadzuki no Mai
Ranga: A
Chakra: 180
Opis: Jutsu wymaga posiadania katany. Taniec Półksiężyca - technika polegająca na doskonałym opanowaniu i jedności ze swoim mieczem, co pozwala wyprowadzić zabójcze combo z zawrotną szybkością. Bardzo niebezpieczna technika. Użytkownik tworzy swoje kopie, co daje wrażenie szybkości, za którą nie nadąża ludzkie oko, oraz utrudnia wrogowi uniki i obronę.

Kage Bunshin no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 10 x 1 klon
Opis: Użytkownik tworzy klony cienia, które mają taką samą siłę i możliwości co ich stwórca, jednak uderzone znikają jak zwykły klon. Klony Kage Bunshin mogą wykonywać wszystkie techniki znane ich twórcy, mogą też oddalać się na dość dużą odległość od oryginału.
Chakra klona:
Jounin: 300
S-Jounin: 500
Sanin: 750
Kage/Akatsuki: 1000

Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 200 x 20 klonów
Opis: Technika identyczna jak Kage Bunshin no Jutsu, jednak w tym przypadku tworzymy o wiele więcej klonów.
Chakra klona:
Jounin: 300
S-Jounin: 500
Sanin: 750
Kage/Akatsuki: 1000

Sanjuu Rashoumon
Ranga:A
Chakra:120
Opis:Niewyobrażalnie potężna technika defensywna. Podczas gdy zwykły Rashoumon nosił nazwę „Ostatecznej Obrony”, ta jest z kolei kilka razy silniejsza od swojego poprzednika. Polega na przywołaniu trzech monumentalnych bram, przez które praktycznie nie da się przebić. Jedynie techniki o naprawdę ogromnej mocy (jak np. te używane przez Jinchuuriki, kiedy pożyczają chakrę od demonów zapieczętowanych w ich wnętrzu) potrafią sforsować tą obronę, chociaż i tutaj często jest bardzo ciężko tego dokonać.


Fuuton:
Reppushou
Ranga: A
Chakra: 250
Opis: Technika Peina. Po wykonaniu pieczęci wybranego przeciwnika przebija strumień powietrza . Efekt podobny jak przebicie mieczem , jednak jest niewidzialny i działa na większą odległ

Własne jutsu:
Więc tak wymyśliłem technikę podobną do chidori tylko jest silniejsza i mocniejsza,chidori ma kolor czerwony co oznacza że potrzebny jest do niej żywioł Katon.Mianowicie ta technika jest bardzo mocna,silniejsza nawet od chidori sword czy nagashi.podsumując ta technika jest mocna jak kirin i działa na 10m
Ranga:S
Chakra:10000
Wymagania:Zywioł Katon i Raiton

Wygląd jutsu:http://fullmetalalchemist.com.pl/images/gify/fma19[1].gif

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.130 seconds, 8 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pokemon-adventures.pun.pl www.awayfromlive.pun.pl www.speedwaypolishleague.pun.pl www.metin2-gry-mmorpg.pun.pl www.skfesta.pun.pl